Astronomiczna liczba stron internetowych Internetowych w sieci sprawia, że dla użytkownika, który ma nieduże doświadczenie, odszukanie stron internetowych o wybranej przez jego tematyce ma okazję być zawiłe. Z pomocą przychodzą katalogi stron internetowych - http://www.firmy-uslugi24.pl, które ułatwiają organizację adresów. Chcąc zameldować domenę internetową do katalogu, wystarczy podesłać odnośnik do niej, wspólnie z zwięzłym opisem zawartości. Po przejrzeniu jej przez moderatorów zostaje ona umieszczona w dobrej kategorii. W czym tkwi przewaga katalogów witryn nad tradycyjnymi, automatycznymi wyszukiwarkami? Przede wszystkim są one administrowane przez ludzi, a nie przez komputer (który przegląda słowa główne, a nie faktyczną zawartość stron internetowych) co powoduje, że odnalezienie strony o poszukiwanej przez użytkownika tematyce nie powinno sprawiać kłopotu. Problemem może być tylko czas pomocny na odszukanie tego, czego chce użytkownik internetu. Oczywiście automat przeszuka swoje zasoby niemało szybciej, aniżeli zrobi to człowiek. Ostateczny wybór metody wyszukiwania zależy w związku z tym od preferencji internauty.
Spokojnie natrafimy na te media, które za dosyć niewygórowaną opłatę mogą umieścić u siebie reklamę. Oczywiście najdroższa reklama to ta, która jest umieszczana w lokalnej TV oraz najpopularniejszych gazetach. Być może wykupywanie takowej reklamy może być w akurat naszej sytuacji niezbyt odpowiednie. I choćby z tej przyczyny warto również poznać z bliska kapitalną alternatywę, jaką jest na pewno reklama w Internecie. Na przykład lokalne serwisy internetowe są bardzo dobrym miejscem dla chcących dużo lepiej poradzić sobie z prowadzeniem swojego biznesu. Jak doskonale można zauważyć, promocja firmy nie jest tak bardzo trudna.
Zysk to na pewno coś ważnego dla dosłownie każdego człowieka prowadzącego firmę. Jednakże wcale nie jest powiedziane, iż należy dążyć do możliwie jak największego zysku, choćby oszczędzając na jakości usług bądź obniżaniu wypłat dla swoich pracowników. To raczej krótkowzroczne myślenie, bo przecież konsumenci potrafią docenić doskonałą jakość usług, standard obsługi, etc. To co zatem zrobić, aby firma, którą prowadzimy osiągała lepsze wyniki finansowe? A weźmy choćby w rachubę to by rozdawać swoim klientom - zapewne tym bardziej wiernym, najróżniejsze gadżety, np. kubki albo parasole reklamowe.